5 άπλες συμβουλές και κόλπα για να βεβαιωθείτε ότι τα μαλλιά σας θα μείνουν ακριβώς όπως είναι!

Η αλήθεια είναι ότι όλοι υποφέρουμε από το σύνδρομο «μαλλιά εδώ, τα μαλλιά εκεί και τα μαλλιά παντού, εκτός από το σημείο όπου θέλουμε». Στην πραγματικότητα, η καθιστική ζωή, τα αυξανόμενα επίπεδα άγχους αυξάνουν των αριθμός των ανδρών και των γυναικών που πηγαίνουν για θεραπείες μαλλιών. Αυτό συνδέεται επίσης με τις ορμονικές αλλαγές και την αυξανόμενη χρήση (χημικών) βαφών μαλλιών και προϊόντων styling .

Μην χάνεται τις όμως ελπίδες σας.

Εάν ανησυχείτε για την απώλεια μαλλιών το όποιο είναι μια δικαιολογημένη ανησυχία -Θυμηθείτε, ότι χάνουμε περίπου 100 ρίζες της τρίχας κάθε μέρα και αυτό είναι κάτι το φυσιολογικό, οπότε μην ανησυχείτε από τον αριθμό. Εν τω μεταξύ, υπάρχουν βήματα που μπορείτε να κάνετε και συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα επενδύετε σε μια καλή περούκα πολύ σύντομα.

συμπεριλαμβάνοντας περισσότερη βιταμίνη B στη διατροφή σας.

5 άπλες συμβουλές και κόλπα για να βεβαιωθείτε ότι τα μαλλιά σας θα μείνουν ακριβώς όπως είναι!

1.Μην χρησιμοποιείτε σαμπουάν κατά της πιτυρίδας σε τακτική βάση, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη γήρανση της τρίχας και να καταστρέψει τις ρίζες. Μια 1-2 φόρες την εβδομάδα σε περιοχές με υψηλή υγρασία ή ξηρότητα, και μία 1-3 φόρες το μήνα για κρύες περιοχές, το κλίμα θα πρέπει να είναι ο κανόνας.

 

 

Βρείτε τα προϊόντα μας εδώ

 

2.Εάν χρωματίζετε τα μαλλιά σας, σιγουρευτείτε ότι διατηρείτε ένα κενό 2-3 μήνες πριν από την αποκατάσταση του χρώματος. Αφήστε να υπάρχει μια περίοδος χωρίς χημικά, επιτρέποντας στα μαλλιά σας να αναπνεύσουν. Μην κάνετε πολλές θεραπείες ταυτόχρονα όπως χρωματισμό και ίσιωμα. Δώστε στα μαλλιά σας ξεκούραση. Να δίνετε ένα κενό περίπου τεσσάρων εβδομάδων μεταξύ δύο θεραπειών, έτσι ώστε ο κύκλος των μαλλιών να μπορεί να αλλάξει. Εν τω μεταξύ, μπορείτε να ενισχύσετε την ανοσία των μαλλιών συμπεριλαμβάνοντας περισσότερη βιταμίνη B στη διατροφή σας.

Βρείτε τα προϊόντα μας εδώ

 

3.Μην χτενίζετε σχολαστικά τα βρεγμένα μαλλιά γιατί τα βρεγμένα μαλλιά τείνουν να πέφτουν πιο εύκολα, γι ‘αυτό αποφύγετε να χτενίζετε τα μαλλιά σας αμέσως μετά το μπάνιο. Μη χρησιμοποιείτε πολλές οικιακές συνταγές, όπως ξύδι και αυγό, κλπ. Χρησιμοποιήστε τις μία φορά το μήνα το πολύ. Επίσης, μην ξεχνάτε να μην αναμειγνύεται χέννα με ξύδι γιατί είναι κάτι που οδηγεί σε λιπαρότητα . Στην πραγματικότητα, εάν πάσχετε από υπερβολική τριχόπτωση, αποφύγετε να λιπαίνετε τα μαλλιά σας εντελώς, αφού οι αδύναμες ρίζες μπορούν να οδηγήσουν σε επιδείνωση της κατάστασης.

 

4.Μη χρησιμοποιείτε τακτικά κερί για τα μαλλιά ή τα τζελ ευθυγράμμισης. Και εάν, για κάποιο λόγο, αναγκαστείτε να τα χρησιμοποιήσετε, στη συνέχεια να συμπεριλάβετε περισσότερες πρωτεΐνες στη διατροφή σας για τις επόμενες. Χρησιμοποιήστε μια χτένα με μεγάλη οδοντοφυΐα εάν υποφέρετε από υψηλές ποσότητες πτώσης των μαλλιών και αποφύγετε τη χρήση βούρτσας χτενίσματος ή μικρής χτένας. Μην μοιράζεστε την χτένα σας με άλλους, ειδικά όταν δεν ξέρετε τον άλλο μπορεί να έχει  κάποιο πρόβλημα τριχωτό της κεφαλής. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους φοιτητές και τα παιδιά σχολικής ηλικίας.

 

 

5.Εάν έχετε μακριά μαλλιά, μην τα πιάνετε σε κουλούρα ανά πάσα στιγμή. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε σταδιακή τριχόπτωση. Αφήστε τα μαλλιά σας κάτω και αφήστε τα να αναπνεύσουν. Ομοίως, αν δέσετε μια αλογοουρά, δεν πρέπει να είναι πολύ σφιχτή. Και αποφύγετε να δέσετε τα μαλλιά σας ενώ κοιμάστε. Οι άνδρες δεν πρέπει να χρησιμοποιούν προϊόντα styling , δεδομένου ότι τα περισσότερα είναι κατασκευασμένα από χημικά.